رنگ چوب از کجا بخریم ؟

رنگ چوب از کجا بخریم

برای پوشش دهی سازه های چوبی خود و محفاظت بهتر از آن ها، باید اقدام به رنگ کاری نمایید. در این راستا می توانید از رنگ چوب های آماده موجود در بازار استفاده کنید. در حال حاضر رنگ چوب های آماده طرفداران بسیاری دارند، چون افراد دیگر نیازی به اضافه کردن ماده و حلال جدید به آن ندارند و می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی سازه چوبی مورد نظرشان را با آن رنگ آمیزی نمایند. در پاسخ به این سوال که رنگ چوب را از کجا بخریم؟ توصیه می کنیم برای خرید رنگ چوب به سراغ مراکز و فروشگاه هایی بروید که دارای سابقه و اعتبار بالایی باشند. در این صورت می توانید رنگ چوبی بخرید که از میزان کیفیت و مرغوبیت آن اطمینان خاطر داشته باشید.

رنگ با چوب از بزرگ ترین و معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده انواع رنگ چوب ها و رنگ های ساختمانی به سراسر کشور می باشد. ما انواع محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت عرضه می کنیم. جهت کسب اطلاعات کافی در مورد مشخصات و کاربرد های رنگ چوب مورد نظر خود، می توانید از طریق کانال های ارتباطی واتساپ و تلگرام و یا شماره تلفن های موجود در وب سایت با کارشناسان و متخصصین ما ارتباط برقرار نمایید.

انواع رنگ چوب های آماده

  • رنگ چوب پلی اورتان: برای رنگ آمیزی اغلب سازه های چوبی مناسب است و در مقابل اشعه یو وی خورشید و رطوبت مقاومت فراوانی را از خود نشان می دهد. رنگ پلی اورتان موجب ضد آب و مقاوم کردن چوب می شود و در مدت زمان کمی به سرعت خشک می شود.
  • رنگ پلی استر: دارای قیمت بسیار مناسبی است و از سایر رنگ ها مقاومت کمتری در مقابل اشعه یو وی خورشید و رطوبت نشان می دهد.
  • رنگ پولیشی: این رنگ دارای قیمت و کیفیت بسیار بالایی است. رنگ چوب های پولیشی بسیار پر طرفدارند و موجب افزایش براقیت، مقاومت و طول عمر سازه های چوبی شما می شوند. این رنگ در مقابل ضربه مستحکم نمی باشد.

خرید رنگ چوب

تقریبا هر نوع چوبی حتی چوب های ترمو نیاز به رنگ آمیزی دارند، چوب ماده ای زنده و طبیعی است که در اثر عوامل محیطی مخربی هم چون رطوبت، اشعه یو وی خورشید، بارش های جوی، تغییرات دمایی و آب و هوایی و غیره به راحتی در معرض پوسیدگی، ترک و پوسته پوسته شدن قرار می گیرد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، باید از پوشش های محافظتی هم چون رنگ چوب ها استفاده نمایید تا بر میزان دوام و ماندگای سازه های چوبی خویش بیفزایید.

با بهره گیری از مشاوره های رایگان کارشناسان و متخصین رنگ با چوب، بهترین و مرغوب ترین رنگ چوب را تهیه و خریداری نمایید. انتخاب رنگ چوب بی کیفیت موجب اتلاف و نابودی رنگ دانه های طبیعی چوب می شود و چوب را رنگ پریده و نازیبا می کند. در نهایت نیز چوب ظاهری کهنه و فرسوده یافته و ناچار به تعویض آن خواهید شد که این موضوع می تواند خسارات و هزینه های فراوانی را به شما تحمیل کند. برای خرید رنگ چوب می توانید با شماره تلفن های موجود در وب سایت اینترنتی رنگ با چوب تماس حاصل فرمایید.

قیمت رنگ چوب

با توجه به اینکه چوب دارای ساختاری متخلخل و پر از حفره می باشد، محل مناسبی برای رشد قارچ ها و کپک ها در آن فراهم می شود، اما در صورتی که از رنگ چوب مناسب و مرغوبی استفاده نمایید، تمام منافذ و حفره ها چوب کاملا پوشش داده می شوند و رطوبت نمی تواند به راحتی وارد ساختار چوب شده و فضایی را برای رشد قارچ ها و کپک ها فراهم سازد.  رنگ چوب مناسب با توجه به مواردی هم چون جنس چوب، کاربرد چوب، ارزش سازه چوبی  و غیره  انتخاب می شود. درصورتی که این موارد کاملا مشخص شده باشند، شما بهتر می توانید تصمیم بگیرد که چه نوع رنگ چوبی برای رنگ آمیزی سازه چوبی مورد نظرتان مناسب تر و کاربردی تر است.

رنگ با چوب عرضه کننده انواع برند های داخلی و خارجی رنگ چوب در حجم های مختلف است. شما می توانید از این رنگ چوب ها جهت پوشش دهی انواع سطوح چوبی خود بهره ببرید. در صورتی که تمایل به خرید رنگ چوب با کیفیتی دارید، با شماره های ما تماس گرفته و قیمت رنگ چوب مورد نظر خود را از ما استعلام بگیرید.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز
© کپی رایت 1402 ؛ تمامی حقوق وب سایت نزد درودگر محفوظ می‌باشد. | طراحی سایت و سئو سایت توسط شرکت سئو البرز انجام شده است

تماس با ما